Reklamace

 Jak reklamovat zboží:

    1. Vyplňte reklamační formulář. Formulář je dostupný ZDE.

    2. Vytiskněte formulář a podepište jej.

    3. Pošlete oznámení o reklamaci na e-mailovou adresu: nakup@multiglob.cz, oznámení musí obsahovat:

      1. v předmětu e-mailu "REK MULTIGLOB.CZ", číslo objednávky, login nebo nick z aukro.cz,
      2. připojený sken vyplněného a podepsaného reklamačního formuláře a dokladu o koupi (paragon, faktura DPH, potvrzení odeslání objednávky nebo provedení platby),    
      3. fotky poškození nebo závad zboží,
      4. kopii protokolu o poškození – pokud se reklamace týká poškození výrobku během přepravy.
    4. Zaměstnanec reklamačního oddělení po obdržení oznámení informuje zákazníka o stavu reklamace a o tom, zda bude reklamace odesílána do sídla společnosti.

    5. Pokud bude zboží vráceno, prosím zabalte jej včetně podepsaného formuláře a dokladu o koupi a odešlete jej na adresu:

Internetový obchod - multiglob.cz (REK MULTIGLOB-CZ)
Habartice 122, 46373 Habartice, Česká republika

Zajistěte prosím zboží proti možnému poškození během přepravy.
Otázky týkající se vrácení prosím posílejte na e-mailovou adresu: nakup@multiglob.cz

Dodatečné informace:

    1. Pro urychlení reklamačního procesu podávejte reklamační formulář zvlášť pro každý produkt.
    2. Nepřijímáme zásilky odeslaných na dobírku na náklady obchodu.
    3. Kontrolujte prosím obsah balíku v přítomnosti kurýra! V případě zjištění poškození zboží, sepište protokol o poškození zboží v přítomnosti kurýra (na speciálním tiskopisu přepravní společnosti) a informujte zákaznický servis o této situaci.
    4. Reklamace se nevztahuje na:
      1. mechanická poškození (oděrky, škrábance, otluky atd.) která vznikla z jiných příčin, než jsou vady zboží,
      2. škody způsobené nesprávným používáním a údržbou,
      3. škody vzniklé normálním opotřebením,
      4. škody vzniklé z důvodu používání zboží v rozporu s jeho určením,
      5. výhrady týkající se využití zboží, pokud nejsou podloženy vlastnostmi zboží, o kterých obchod ujišťoval,
      6. změny barev způsobené nesprávným používáním a údržbou zboží.
    5. V případě uznání reklamacePříjem od a dodání k zákazníkovi: náklady na dopravu
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel